توجه

سیستم کسب درآمد پاپ آپ تولز شارژآنلاین سیستم همکاری در فروش گروه بازرگانی پردیس

نویسندگان

آخرین نطرات کاربران

امکانات جانبی

این سایت را حمایت می کنم

rojdl.loxblog.com value rojdl.loxblog.com Real PR rojdl.loxblog.com Trust rojdl.loxblog.com Alexa/PageRank rojdl.loxblog.com CY/PageRank

توجه

بازدید: 7139

با سلام خدمت بازدید کنندگان عزیز تا اطلاع ثانوی مطالب این وب سایت به روز نمیشود

شرمنده همه تون به امید دیدار دوباره

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 10 / 7 / 1394 ساعت: 22:1 منتشر شده است
نظرات()

آخرین نسخه 32 بیتی از نرم افزار ویرایش فیلم پریمیر - Premiere Pro CS4 32Bit Portable

بازدید: 52158
آخرین نسخه 32 بیتی از نرم افزار ویرایش فیلم پریمیر - Premiere Pro CS4 32Bit Portable

همانطور که میدانید، پریمیر یکی از قوی ترین و محبوب ترین نرم افزارهای ویرایش فیلم است.

ولی شاید با وجود انتشار نسخه های CS5 و CS6، درج مطلبی با عنوان Premiere Pro CS4 در سرزمین دانلود برایتان کمی عجیب باشد.

 

ماجرا از آن جایی شروع شد که یکی از کاربران سرزمین دانلود با بخش پشتیبانی تماس گرفت و درخواست یک نسخه 32 بیتی از نرم افزار Premiere را داشت، و ما میدانستیم که آخرین نسخه 32 بیتی نرم افزار پریمیر، نسخه CS4 است.

 

در اینگونه مواقع که کاربری درخواست یک نسخه قدیمی را دارد، اگر آن نسخه در سایت موجود نباشد سعی میکنیم لینک دانلود آن را از یکی از سایت های معتبر ایرانی یا خارجی پیدا کرده و برای کاربر ارسال کنیم. اما با کمی جستجو در کمال تعجب متوجه شدیم که هیچ لینک سالم و مطمئنی برای دانلود این نسخه وجود ندارد!

 

به همین دلیل تصمیم گرفتیم از منابعی که در اختیار داریم، این نرم افزار را تهیه کنیم و در آرشیو سایت قرار دهیم. تا کاربرانی که کامپیوتر یا ویندوز 32 بیت دارند بتوانند از آخرین نسخه پریمیر استفاده کنند.

 

نرم افزار Premiere Pro CS4 آخرین بازمانده از نسل پریمیر های 32 بیتی است. و تمام نسخه های بعد از آن، فقط به صورت 64 بیتی منتشر شده اند.

 

اگر پردازنده کامپیوتر شما هم 32 بیتی است و میخواهید آخرین نسخه سازگار نرم افزار ویرایش فیلم پریمیر را داشته باشید، در ادامه مطلب میتوانید آن را دانلود کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 4 / 8 / 1393 ساعت: 8:45 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نسخه جدید Codec پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری، به همراه مدیا پلیر کلاسیک - K-Lite Mega Codec Pack

بازدید: 2180
نسخه جدید Codec پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری، به همراه مدیا پلیر کلاسیک - K-Lite Mega Codec Pack

نسخه جدید K-Lite Mega Codec Pack به همراه Media Player Classic منتشر شد! (10.6)

 

K-Lite Mega Codec Pack حاوی مجموعه کاملی از Codec ها برای پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری است.

در واقع با نصب این نرم افزار، برنامه های دیگری که برای پخش فیلم و آهنگ بر روی کامپیوتر خود دارید از Codec ها و پلاگین های آن استفاده کرده و توانایی پخش انواع فرمت ها را خواهند داشت.

یعنی اگر یکی از پلیرهای شما (مثلا Windows Media Player یا Jet Audio) امکان پخش یک فرمت خاص (مثل MP4) را نداشته باشند، با نصب این کدک قادر به پخش آن فرمت نیز خواهند بود.

 

شاید شما هم با این مشکل مواجه شده باشید که در هنگام وارد کردن یک فایل ویدیویی در یک نرم افزار ویرایش فیلم، متوجه شوید آن فرمت راقبول نمیکند (پیغام UnSupported بدهد). در این مواقع هم با نصب مجموعه کدک K-Lite Mega Codec Pack میتوانید این مشکل را برطرف کنید.

 

(این مشکلات معمولا در نرم افزارهایی که از کدک های نصب شده در ویندوز استفاده میکنند مشاهده میشود)

 

به تازگی نسخه جدید K-Lite Mega Codec Pack (نسخه 10.6) منتشر شده که میتواند تمام مشکلات مربوط به پخش و ویرایش فرمت های صوتی و تصویری را در ویندوز شما برطرف کند.

 

علاوه بر این، نرم افزار Media Player Classic نیز در این پکیج قرار دارد. نرم افزار Media Player Classic یک پلیر همه کاره است و توانایی پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری را دارد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 26 / 7 / 1393 ساعت: 10:31 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار حرفه ای پخش فیلم، وی ال سی - VLC Media Player 2.1.5

بازدید: 3677
نرم افزار حرفه ای پخش فیلم، وی ال سی - VLC Media Player 2.1.5

تقریبا 15 سال پیش و زمانی که تازه ویندوز 98 و ویندوز 2000 منتشر شده بودند، کاربران شروع به استفاده از نرم افزارهای پخش فیلم و آهنگ کردند. فرمت رایج فیلم در آن زمان، فرمت MPG بود. و تقریبا تمام فایل های ویدیویی با این فرمت منتشر میشدند. (همین فرمت به شکل DAT نیز در Video CD مورد استفاده قرار میگرفت)

 

رایج ترین نرم افزار پخش فیلم در آن زمان، Windows Media Player بود که به صورت پیش فرض در تمام نسخه های ویندوز وجود داشت. اما کاربرانی که حرفه ای تر بودند، برای پخش فیلم از نرم افزار Xing Media Player (معروف به زینک!) استفاده میکردند. این نرم افزار قادر بود فایل های ویدیویی آسیب دیده که مدیا پلیر ویندوز قادر به نمایش آنها نبود را هم پخش کند.

 

این مقدمه را گفتیم تا جدیدترین نسخه از نرم افزار حرفه ای VLC را معرفی کنیم. نرم افزار VLC را از لحاظ کارایی میتوان با نرم افزار قدیمی Xing مقایسه کرد.

 

نرم افزار VLC محیط کاربری تقریبا حرفه ای دارد و برای کاربران مبتدی مناسب نیست. صدها تنظیمات مختلف در این نرم افزار وجود دارد که آن را برای پخش انواع فرمت های فیلم کارآمد کرده است.

 

در ادامه مطلب میتوانید با مهم ترین قابلیت های نسخه جدید VLC Media Player آشنا شوید و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 22 / 7 / 1393 ساعت: 9:51 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار ویرایش فیلم و رایت DVD تصویری - Nero Video 15

بازدید: 1493
نرم افزار ویرایش فیلم و رایت DVD تصویری - Nero Video 15

با شنیدن اسم نرم افزار Nero، حتما شما هم به یاد رایت CD و DVD میفتید. البته حق هم دارید. چون محبوب ترین و قدیمی ترین نرم افزار رایت همین نرم افزار Nero است.

 

نرم افزار Nero در طی 20 سال اخیر تغییرات زیادی کرده است. هرچند این نرم افزار در ابتدا فقط برای رایت CD استفاده میشد، اما به مرور امکانات گسترده ای برای ویرایش صدا، طراحی کاور، ویرایش عکس، ویرایش فیلم، و ... به آن اضافه شد. این گستردگی امکانات چندرسانه ای تا جایی پیش رفت که اسم این نرم افزار از Nero Burning Rom به Nero MediaHome تغییر کرد!

 

با این مقدمه، میخواهیم یکی از نرم افزارهایی که قبلا جزئی از مجموعه Nero بود و بعدا به صورت مستقل ارائه شد را به شما معرفی کنیم.

 

نرم افزار Nero Video مخصوص مدیریت و ویرایش فیلم در کامپیوتر است. این نرم افزار تمام ابزارهای لازم برای ویرایش فیلم را در خود دارد. ضمن اینکه به دلیل محیط آشنا و ساده، کار کردن با آن نسبت به نرم افزارهای حرفه ای ادیت فیلم راحت تر است.

 

نرم افزار Nero Video امکان رایت فیلم بر روی DVD و ساخت یک DVD تصویری استاندارد را نیز دارد. یعنی یک DVD فیلم که بر روی کلیه دستگاه های پخش دی وی دی قابل نمایش باشد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 20 / 4 / 1393 ساعت: 10:56 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار ویرایش ساده و تبدیل فرمت فیلم - SuperEasy Video Booster 1.1

بازدید: 2347
نرم افزار ویرایش ساده و تبدیل فرمت فیلم - SuperEasy Video Booster 1.1

نرم افزار SuperEasy Video Booster یک ابزار کامل برای ویرایش و تبدیل فرمت فیلم است. هرچند این نرم افزار محیط ساده ای برای ویرایش فیلم دارد، اما قابلیت های مهم ویرایش (مثل بریدن قسمتی از فیلم) در آن موجود است.

 

اما توانایی اصلی این نرم افزار، تبدیل فرمت فیلم است. این نرم افزار قادر است تمام فرمت های رایج فیلم را به یکدیگر تبدیل کند.

فرمت های AVI, FLV, MKV, MOV, MPG, M2TS, MP4, 3GP, MOD از جمله مهم ترین فرمت های پشتیبانی شده توسط این نرم افزار هستند.

 

بریدن قسمتی از فیلم با این نرم افزار بسیار ساده است. کافیست نقطه شروع و پایان را توسط اسکرول مشخص کنید و آن را حذف کنید. و یا به صورت یک قطعه فیلم جدید ذخیره کنید.

 

این نرم افزار همچنین امکان تغییر رزولوشن، Bit rate، Frame rate، و تنظیم صدای فیلم را دارد.

 

شاید بتوان گفت که مهم ترین تفاوت این نرم افزار با سایر برنامه های مشابه، محیط ساده و مدرن آن است.

 

نسخه جدید نرم افزار SuperEasy Video Booster به تازگی منتشر شده و اکنون از سایت سرزمین دانلود قابل دریافت است.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 14 / 4 / 1393 ساعت: 18:50 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار ساده ساخت DVD فیلم - Easy DVD Creator 2.5

بازدید: 1488
نرم افزار ساده ساخت DVD فیلم - Easy DVD Creator 2.5

همه فیلم هایی DVD که از بیرون خریداری میکنید به صورت Video DVD استاندارد هستند. به همین علت روی تمام دستگاه های پخش DVD میتوان آنها را مشاهده کرد. اگر شما هم تعدادی فیلم دانلود کرده اید یا روی کامپیوتر خود دارید و میخواهید امکان تماشای آنها را روی دستگاه خانگی خود داشته باشید، باید این فیلم ها را به صورت یک DVD فیلم استاندارد رایت کنید.

 

قبلا در سایت سرزمین دانلود نرم افزارهای مختلفی برای ساخت DVD فیلم به شما معرفی کرده ایم. اما نرم افزاری که در این مطلب معرفی میکنیم از همه آنها ساده تر است.

 

نرم افزار Easy DVD Creator دارای منو یا تنظیمات پیچیده ای نیست و تمام امکانات آن در چند آیکون خلاصه میشود. و به دلیل محیط ساده ای که دارد توسط کاربران مبتدی نیز قابل استفاده است.

 

این نرم افزار میتواند فیلم هایی با فرمت های مختلف (مثل AVI, MP4, MPG, WMV) را تبدیل به یک DVD فیلم کند. نرم افزار Easy DVD Creator از همه فرمت های رایج ویدیویی پشتیبانی میکند و میتواند به سادگی یک DVD Video برای شما بسازد.

 

این نرم افزار هم میتواند فیلم ها را مستقیما تبدیل و روی DVD رایت کند، و هم میتواند فیلم ها را با فرمت استاندارد DVD Video ذخیره کرده و بعدا رایت کند.

 

از سایر قابلیت های این نرم افزار میتوان به تبدیل فیلم های معمولی به HD اشاره کرد.

دانلود در ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 10 / 4 / 1393 ساعت: 18:32 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار طراحی منو و ساخت DVD فیلم - DVDStyler 2.6

بازدید: 1541
نرم افزار طراحی منو و ساخت DVD فیلم - DVDStyler 2.6

برای اینکه بتوانید فیلم های خود را روی DVD رایت کنید به صورتی که این DVD روی دستگاه های خانگی قابل نمایش باشد، باید از نرم افزارهای مخصوص این کار کمک بگیرید. این نرم افزارها میتوانند یک DVD فیلم استاندارد بسازند که روی همه دستگاه های DVD قابل پخش باشد.

 

یکی از این نرم افزارها، DVDStyler است. نرم افزار DVDStyler نه تنها میتواند فیلم های کامپیوتری شما را به صورت یک DVD تصویری استاندارد در بیاورد، بلکه قادر است منوهای زیبایی نیز برای آن طراحی کند.

 

در واقع مهم ترین تفاوت نرم افزار DVDStyler با سایر برنامه های ساخت فیلم DVD، امکانات وسیع آن برای ساخت منوی DVD است.

 

در ادامه مطلب میتوانید با مهم ترین قابلیت های این نرم افزار آشنا شوید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 1 / 4 / 1393 ساعت: 19:29 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار حرفه ای پخش فیلم - PowerDVD Ultra 14

بازدید: 1728
نرم افزار حرفه ای پخش فیلم - PowerDVD Ultra 14

نسخه جدید نرم افزار PowerDVD منتشر شد! (نسخه 14)

 

بیشتر شما نرم افزار PowerDVD را میشناسید. سایت سرزمین دانلود قبلا نیز نسخه های مختلفی از این برنامه را معرفی کرده بود و حالا با ارائه جدیدترین نسخه PowerDVD ، آن را برای شما تهیه کرده و در سایت قرار داده ایم.

 

نرم افزار PowerDVD یکی از باسابقه ترین و حرفه ای ترین نرم افزارهای پخش فیلم در کامپیوتر است. هرچند این نرم افزار قادر به پخش فرمت های مختلف ویدیویی میباشد، ولی شهرت خود را بیشتر به خاطر پخش فیلم های با کیفیت DVD و HD به دست آورده است.

 

برخی از ویژگی های نسخه جدید این نرم افزار عبارتند از:

- توانایی پخش فیلم های (UltraHD 4K , HEVC (H.265 با کیفیت فوق العاده

- پخش دیسک های Blu-ray 3D

- پخش مستقیم محتویات ویدیویی فیس بوک و یوتیوب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 31 / 3 / 1393 ساعت: 19:12 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار تبدیل فرمت فیلم - ACDSee Video Converter Pro 3.5

بازدید: 1654
نرم افزار تبدیل فرمت فیلم - ACDSee Video Converter Pro 3.5

نرم افزار ACDSee Video Converter متخصص تبدیل فیلم های با کیفیت است. این نرم افزار با پشتیبانی از تمام فرمت های رایج ویدیویی، میتواند هر فرمتی را با سرعت و کیفیت بالا به فرمت دیگری تبدیل کند.

 

اگر دستگاه پخش خانگی یا موبایل شما فقط میتوند فرمت های خاصی را نمایش دهد، با کمکACDSee Video Converter میتوانید هر فیلمی با هر فرمتی را به فرمت مورد نظر خود تبدیل کنید. (مثلا بعضی از دستگاه ها فقط فرمت MPG و AVI را پخش میکنند. یا برخی از موبایل ها فقط MP4 را پخش میکنند)

 

اما این نرم افزار فقط برای تبدیل فیلم های بزرگ و با کیفیت بالا نیست. بلکه میتواند رزولوشن فیلم را تا حد دلخواه کاربر کم کند تا فیلم نهایی حجم کمتری داشته باشد.

 

بعد از تبدیل فرمت، همین نرم افزار امکان اشتراک گذاری فیلم را نیز فراهم میکند.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 30 / 3 / 1393 ساعت: 17:44 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار کاهش حجم فیلم - MeGUI 2418

بازدید: 3344
نرم افزار کاهش حجم فیلم - MeGUI 2418

اگر شما یک کاربر مبتدی هستید که به دنبال یک نرم افزار ساده برای تبدیل فرمت فیلم میگردید، این مطلب به درد شما نمیخورد!

 

نرم افزار MeGUI یک ابزار حرفه ای برای تبدیل فرمت و کاهش حجم فیلم است. این نرم افزار دارای تنظیمات و پارامترهای مختلف است و فقط به درد کاربرانی میخورد که قبلا با نرم افزارهای مختلف تبدیل فرمت کار کرده اند و حالا به دنبال یک ابزار حرفه ای هستند.

 

شاید جالب باشد اگر بدانید بسیاری از افرادی که در زمینه DVD Rip و انتشار رایگان فیلم در اینترنت فعالیت میکنند، از این نرم افزار برای ریپ کردن DVD و کاهش حجم فیلم ها استفاده میکنند.

 

نرم افزار MeGUI در واقع یک رابط گرافیکی برای موتور قدرتمند تبدیل فرمت فیلم است. توسط این نرم افزار میتوانید یک فیلم کامپیوتری یا DVD را به فرمت دلخواه خود تبدیل کنید و دقیق ترین جزئیات (مثل کدک مورد استفاده صدا و تصویر) را تنظیم کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 30 / 3 / 1393 ساعت: 17:39 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار تبدیل فیلم سه بعدی - Xilisoft 3D Video Converter 1.1

بازدید: 1225
نرم افزار تبدیل فیلم سه بعدی - Xilisoft 3D Video Converter 1.1

آیا دوست دارید فیلم های سه بعدی (3D) را در خانه تماشا کنید؟ نرم افزار Xilisoft 3D Video Converter خواسته شما را برآورده میکند!

 

این نرم افزار میتواند به سادگی و با سرعت بالا، فیلم های دو بعدی (معمولی) را به فیلم های سه بعدی (3D) تبدیل کند.

 

نرم افزار Xilisoft 3D Video Converter علاوه بر این، قابلیت تبدیل فیلم های 3 بعدی به 2 بعدی را هم دارد.

 

در ادامه مطلب میتوانید با سایر قابلیت های این نرم افزار بیشتر آشنا شوید. و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 28 / 3 / 1393 ساعت: 9:5 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار ساده رایت CD و DVD با امکانات کامل - Express Burn Plus 4.66

بازدید: 1627
نرم افزار ساده رایت CD و DVD با امکانات کامل - Express Burn Plus 4.66

نسخه جدید نرم افزار Express Burn Plus منتشر شد! (نسخه 4.66)

 

بیشتر کاربران برای رایت انواع دیسک های CD و DVD ، به سراغ نرم افزار Nero میروند. البته Nero کامل ترین و بهترین نرم افزار رایت است. اما حجم بسیار زیاد و محیط سنگین و حرفه ای، کار با آن را برای برخی از کاربران دشوار میکند. به همین دلیل، در این مطلب یک نرم افزار ساده و کم حجم برای رایت CD و DVD را به شما معرفی میکنیم.

نرم افزار Express Burn Plus تقریبا تمام امکانات مورد نیاز برای رایت و کپی دیسک های مختلف را دارد. علاوه بر این، امکان گرفتن ایمیج با فرمت ISO را برای شما فراهم میکند.

 

از سایر قابلیت های این نرم افزار میتوان به رایت دیسک های Data, Audio, Video اشاره کرد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 26 / 3 / 1393 ساعت: 21:18 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار پخش فیلم های بلوری - Aiseesoft Bluray Player 6.2

بازدید: 1387
نرم افزار پخش فیلم های بلوری - Aiseesoft Bluray Player 6.2

نرم افزار Aiseesoft Blu-ray Player میتواند فیلم های بلوری و سه بعدی را با کیفیت بسیار بالا پخش کند. اما این نرم افزار فقط مختص اجرای بلوری نیست. بلکه میتوانید سایر فیلم های کامپیوتری و DVD را نیز با کیفیت مناسب اجرا کند.

 

این نرم افزار از تمام فرمت های رایج ویدیویی پشتیبانی میکند. همچنین با توجه به قدرت سخت افزاری کامپیوتر خود میتوانید کیفیت نمایش فیلم را تعیین کنید.

 

این نرم افزار نسبت به سایر پلیرهای معروف سابقه کمتری دارد. اما محبوبیت سریع آن باعث شد در مدت کوتاهی 6 نسخه اصلی و ده ها نسخه آپدیت از آن ارائه شود.

 

نسخه جدید این پلیر حرفه ای به تازگی منتشر شده و اکنون میتوانید آن را از روژ دانلود دریافت کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 20 / 3 / 1393 ساعت: 9:38 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار کار با ISO Image و ساخت درایو مجازی - PowerISO 5.8

بازدید: 3212
نرم افزار کار با ISO Image و ساخت درایو مجازی - PowerISO 5.8

نرم افزار پاور ایزو (PowerISO) یکی از محبوب ترین ابزارها برای ساخت ایمیج ISO و مدیریت درایو مجازی است. توسط این نرم افزار میتوانید دیسک های CD و DVD را تبدیل به فایل های ISO کنید و از آنها نسخه پشتیبان تهیه کنید. و یا فایل های موجود در کامپیوتر خود را به صورت یک ایمیج ISO ذخیره کنید.

 

اما مهم ترین توانایی این نرم افزار، ویرایش فایل های ISO و همچنین ایجاد درایو مجازی است. بسیاری از فایل هایی که از سایت های مختلف دانلود میکنید به صورت ISO هستند (مثل بازی ها، و نسخه های مختلف ویندوز) . برای اینکه بتوانید از این فایل ها استفاده کنید، یا باید آنها را روی DVD رایت کنید، و یا باید از یک برنامه درایو مجازی استفاده کنید. که خوشبختانه نرم افزار PowerISO هر دوی این کارها را انجام میدهد.

 

در مجموع، با نصب نرم افزار Power ISO نیاز به نرم افزار دیگری برای کار با فایل های ایمیج و درایو مجازی نخواهید داشت. سایر قابلیت های این نرم افزار را میتوانید در ادامه مطلب مطالعه نمایید. و سپس در صورت تمایل، نسخه جدید آن را دانلود کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 17 / 3 / 1393 ساعت: 9:46 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار استخراج فیلم از DVD با کیفیت بالا - ImTOO DVD Ripper Ultimate 7.7

بازدید: 1650

اصطلاح Ripper تقریبا معادل "استخراج کننده" در زبان فارسی است. در صنعت نرم افزارهای کامپیوتری، به برنامه هایی که محتویات فیلم های DVD را استخراج و روی کامپیوتر ذخیره میکنند DVD Ripper گفته میشود.

 

نرم افزار ImTOO DVD Ripper یکی از این برنامه هاست. این نرم افزار قادر است تا Track های صوتی و تصویری را از DVD استخراج کرده و با فرمت دلخواه شما روی کامپیوتر ذخیره کند. با توجه به کاربرد مورد نظر شما، فیلم استخراج شده روی کامپیوتر و کلیه دستگاه های چند رسانه ای قابل پخش خواهد بود. (از جمله موبایل و تبلت)

 

با کمک این نرم افزار میتوانید تمام فیلم های موجود در یک DVD را به همراه زیر نویس آن استخراج کرده و به صورت یک فایل ویدیویی ذخیره کنید. همچنین امکان ذخیره یک قسمت دلخواه از فیلم نیز وجود دارد.

 
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 17 / 3 / 1393 ساعت: 9:38 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار افزایش کیفیت آهنگ - Sound Normalizer 5.7

بازدید: 1408
نرم افزار افزایش کیفیت آهنگ - Sound Normalizer 5.7

یک آهنگ یا فایل صوتی بی کیفیت دارید؟ نرم افزار Sound Normalizer به شما کمک خواهید کرد تا کیفیت آن را افزایش دهید!

 

نرم افزار Sound Normalizer متخصص تعمیر فایل های صوتی است. این نرم افزار میتواند با حذف نویز و افزایش کیفیت فایل صوتی، آن را به سطح مطلوب برساند. اگر یک فایل صوتی قدیمی دارید یا آهنگی را دانلود کرده اید که کیفیت پایینی دارد میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید. یا اگر با میکروفن صدای خودتان را ضبط کرده اید و میخواهید کیفیت و شدت صدای آن بالا برود نرم افزار Sound Normalizer به شما کمک خواهد کرد.

 

این نرم افزار از فرمت های مختلف صوتی پشتیبانی میکند. و امکان ویرایش Tag و تبدیل فایل های Wav و MP3 را نیز دارد.

دانلود در ادامه مطالب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 1 / 3 / 1393 ساعت: 20:6 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار عبور از قفل DVD و Blu-ray فیلم - DVDFab Passkey 8.2

بازدید: 1683
نرم افزار عبور از قفل DVD و Blu-ray فیلم - DVDFab Passkey 8.2

وجود قفل نرم افزاری بر روی فیلم های DVD و Blu-ray باعث میشود امکان کپی محتویات آنها برای کاربر وجود نداشته باشد. روش های حفاظتی مختلفی برای قفل گذاری روی دیسک های تصویری وجود دارد و عبور از این قفل ها و کپی برداری از محتویات این دیسک ها برای کاربران با روش های عادی میسر نیست.

 

این نوع قفل گذاری مختص دیسک های تصویری است و معمولا بر روی فیلم های DVD اورجینال دیده میشود. محتویات این DVD ها را نمیتوان کپی گرفت، و اگر هم کپی شود، قابل پخش نخواهد بود.

 

راه حل کپی این نوع دیسک ها، استفاده از نرم افزار DVDFab Passkey است. این نرم افزار میتواند از انواع قفل های شناخته شده و ناشناخته عبور کرده و امکان کپی محتویات را به کاربر بدهد. در واقع این نرم افزار میتواند بزرگ ترین مشکل DVD های کپی شده (یعنی پخش نشدن) را برطرف کند.

 

نسخه جدید این نرم افزار به تازگی منتشر شده و در ادامه میتوانید آن را دانلود کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 27 / 2 / 1393 ساعت: 20:41 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار ویرایش فیلم - CyberLink PowerDirector Ultra 12

بازدید: 2236
نرم افزار ویرایش فیلم - CyberLink PowerDirector Ultra 12

نگاه به حجم کم این نرم افزار نکنید! PowerDirector رقیبی قدرتمند برای معروف ترین نرم افزارهای ویرایش فیلم (مثل پریمیر) است!

 

اگر شما یک کاربر خانگی هستید و نیاز به افکت های عجیب و غریب ندارید، لازم نیست تا یک نرم افزار سنگین برای ویرایش فیلم نصب کنید. بلکه میتوانید با نصب نرم افزار PowerDirector مهم ترین ابزارهای ویرایش فیلم را در اختیار داشته باشید.

 

کافیست تا فیلم، عکس، و فایل های صوتی مورد نظر خود را وارد محیط این نرم افزار کنید و با کمک ابزارهایی که به سادگی در دسترس شما هستند شروع به تدوین فیلم مورد نظر خود کنید.

 

نرم افزار PowerDirector محصولی از کمپانی چندرسانه ای CyberLink است. این نرم افزار با وجود حجم کم (در مقایسه با نرم افزارهای سنگین) به خوبی توانسته نیازهای کاربران مبتدی و حرفه ای را برآورده کند. به طوری که امروز یکی از محبوب ترین نرم افزارهای میکس و مونتاژ فیلم به شمار میرود.

 

نسخه جدید نرم افزار ویرایش فیلم PowerDirector به تازگی منتشر شده و اکنون میتوانید آن را به صورت رایگان از روژ دانلود دریافت کنید.

دانلود در ادامه مطالب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 23 / 2 / 1393 ساعت: 16:25 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار کپی دیسک های خش دار - IsoBuster Pro 3.3

بازدید: 1979
نرم افزار کپی دیسک های خش دار - IsoBuster Pro 3.3

همه ما سروکله زدن با CD و DVD های خش دار را تجربه کرده ایم. خط و خش روی دیسک ممکن است بر اثر ضربه، استفاده زیاد، یا مرور زمان ایجاد شود. وقتی خش روی دیسک زیاد باشد چشم الکترونیکی که وظیفه خواندن اطلاعات دیسک را بر عهده دارد نمیتواند اطلاعات را به درستی بخواند. به همین دلیل نمیتوان به فایل ها و اطلاعات روی دیسک های خش دار دسترسی پیدا کرد.

 

ویندوز از یک روش استاندارد برای خواندن و نمایش اطلاعات دیسک استفاده میکند. به همین دلیل وقتی در حالت عادی ویندوز نتواند یک دیسک را بخواند امکان کپی برداری از آن هم وجود نخواهد داشت.

 

اما بعضی از نرم افزارها هستند که بدون توجه به روش ویندوز در دسترسی به اطلاعات، به صورت مستقیم سطح دیسک را جستجو میکنند و فایل ها را میخوانند.

 

نرم افزار IsoBuster از جمله این نرم افزارهاست. نرم افزار ایزو باستر از یک روش اختصاصی برای خواندن اطلاعات دیسک های خش دار استفاده میکند. و میتواند اطلاعات و فایل ها را از این دیسک ها (CD و DVD) کپی کند.

برای دانلود به ادامه مطالب برید

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 21 / 2 / 1393 ساعت: 20:36 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار قرار دادن واترمارک روی فیلم - WonderFox Video Watermark 3

بازدید: 2128
نرم افزار قرار دادن واترمارک روی فیلم - WonderFox Video Watermark 3

اگر شما بخواهید فیلمی را که خودتان ساخته اید و یا برای تهیه آن زحمت کشیده اید منتشر کنید (از طریق اینترنت و یا فروش CD و DVD) حتما دوست دارید که علامتی از خودتان روی فیلم قرار دهید تادیگران نتوانند آن را به اسم خود منتشر کنند. قراردادن واترمارک روی فیلم یکی از راه های حفظ کپی رایت و جلوگیری از انتشار آن توسط دیگران است.

 

واترمارک شامل یک عکس یا نوشته کوچک در گوشه ای از فیلم است. که ضمن اینکه به محتوای فیلم لطمه نمیزند، ناشر اصلی آن را نیز مشخص میکند.

 

بیشتر نرم افزارهای حرفه ای ویرایش فیلم امکان قراردادن واترمارک را دارند. اما کار با برخی از این نرم افزارها بسیار سخت و پیچیده است. در این مطلب میخواهیم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که کار را برای شما راحت کرده است.

 

توسط نرم افزار WonderFox Video Watermark میتوانید به راحتی و با چند کلیک، یک واترمارک زیبا بر روی یک فیلم یا مجموعه ای از فیلم ها قرار دهید. این واتر مارک میتواند یک آیکون، یک عکس کوچک، و یا یک متن (مثل اسم سایت یا شرکت) باشد.

 برای دانلود به ادامه مطالب برید
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 21 / 2 / 1393 ساعت: 20:33 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار برش آهنگ (فایل های صوتی) - Free MP3 Cutter and Editor 2.6

بازدید: 1816
نرم افزار برش آهنگ (فایل های صوتی) - Free MP3 Cutter and Editor 2.6

گاهی اوقات میخواهیم قسمتی از یک آهنگ یا یک فایل صوتی را برش دهیم و به صورت یک فایل جدید ذخیره کنیم. در این مواقع لازم است که از یک نرم افزار ویرایش فایل های صوتی استفاده کنیم.

 

اما اغلب نرم افزارهای ویرایش آهنگ بسیار سنگین هستند و کار با آنها دشوار است. پس چه خوب بود اگر یک نرم افزار ساده وجود داشت که با آن میشد کارهایی مثل برش قسمتی از یک آهنگ را به راحتی انجام داد.

 

خبر خوب این است که چنین نرم افزاری وجود دارد! نرم افزار Free MP3 Cutter and Editor یک ابزار بسیار کم حجم و ساده برای برش آهنگ است. توسط این نرم افزار علاوه بر برش قسمتی از فایل صوتی، میتوانید ویرایش های ساده را نیز روی فایل های صوتی انجام دهید. مثلا ولوم شروع آهنگ را از کم به زیاد (Fade in) تنظیم کنید.

 

این نرم افزار با فرمت MP3 کار میکند.

برای دانلود به ادامه مطالب برید

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 21 / 2 / 1393 ساعت: 20:30 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار تبدیل فرمت فیلم HD با کیفیت بالا - Aiseesoft HD Video Converter 6.3

بازدید: 1644
نرم افزار تبدیل فرمت فیلم HD با کیفیت بالا - Aiseesoft HD Video Converter 6.3

فیلم های HD به فیلم هایی گفته میشود که رزولوشن آنها حداقل 1080x720 باشد. این کیفیت تنها در نمایشگرهای HD قابل پخش است. البته ممکن است نمایشگرهای قدیمی تر هم بتوانند فیلم های HD را نمایش دهند ولی کیفیت آنها قابل مقایسه نیست.

 

در این مطلب، نرم افزاری برای تبدیل فرمت فیلم های HD را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار میتواند فیلم های HD را به فرمت های معمولی فیلم تبدیل کند.

 

نرم افزار Aiseesoft HD Video Converter همانطور که از نامش پیداست، تبدیل کننده ویدئو های HD است. این نرم افزار علاوه بر قابلیت تبدیل فیلم های HD به فیلم های معمولی با رزولوشن پایین تر، قابلیت ساخت فیلم HD از فیلم های معمولی را هم دارد.

برای دانلود به ادامه مطالب بروید

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 21 / 2 / 1393 ساعت: 20:25 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار ساخت ایمیج و درایو مجازی - WinISO Standard 6.4

بازدید: 1664
نرم افزار ساخت ایمیج و درایو مجازی - WinISO Standard 6.4

آیا با اصطلاحاتی مثل ایمیج و درایو مجازی آشنایی دارید؟

یک CD یا DVD شامل تعداد زیادی فایل و فولدر است. نرم افزارهای ایمیج سازی میتوانند تمام محتویات یک دیسک را به صورت یک فایل ذخیره کنند. به این فایل ایمیج (Image) گفته میشود. این کار شبیه به ساخت یک فایل فشرده از روی تعدادی فایل و فولدر است. با این تفاوت که در هنگام ساخت Image از روی یک دیسک، فشرده سازی صورت نمیگیرد و اطلاعات طبق فایل سیستم استاندارد دیسک ذخیره میشوند.

 

شاید بپرسید فایده Image چیست؟ خب میتوانیم به جای این کار اطلاعات را کپی کنیم!

وقتی شما از روی یک CD یا DVD ایمیج میسازید، این ایمیج میتواند دقیقا مثل دیسک اصلی عمل کند. شاید شما هم با این مشکل برخورد کرده باشید که یک بازی یا نرم افزار را از روی دیسک به روی کامپیوترتان کپی کنید و در هنگام نصب با خطای Insert Disk مواجه شوید. یا مثلا از یک فیلم DVD کپی گرفته باشید ولی در هنگام پخش زیرنویس آن کار نکند.

در این موارد اگر از دیسک مورد نظر Iamge گرفته باشید میتوانید یک درایو مجازی ایجاد کرده و فایل Image را در آن لود کنید. در این صورت دقیقا مثل وقتی که دیسک اصلی را در درایو خود قرار داده اید محتویات آن در My Computer و در یک درایو قرار میگیرد.

 

متداول ترین فرمت (پسوند) برای ذخیره Image های دیسک، ISO است.

 

 

این مقدمه را گفتیم تا یکی از بهترین نرم افزارها برای ساخت ایمیج و درایو مجازی را به شما معرفی کنیم.

 

نرم افزار WinISO یک ابزار کامل برای درایو مجازی و ساخت ایمیج CD و DVD است. توسط این نرم افزار میتوانید از روی دیسک های خود یک بکاپ به صورت ایمیج ISO تهیه کنید تا در صورت خرابی دیسک بتوانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

 

از سایر قابلیت های این نرم افزار، ساخت درایو مجازی (Virtual Drive) است. این قابلیت به شما این امکان را میدهد که ایمیج های خود را در درایو مجازی Mount کرده و درست مثل دیسک اصلی به محتویات آن دسترسی داشته باشید.

 

قابلیت های نرم افزار WinISO بسیار زیاد است و در ادامه مطلب با آنها آشنا خواهید شد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 21 / 2 / 1393 ساعت: 20:16 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار میکس صدا - n-Track Studio 7

بازدید: 2470

نرم افزار n-Track Studio یک استودیوی کامل برای ضبط و ویرایش صدا است. از نقاط قوت این نرم افزار میتوان به Multi Track بودن اشاره کرد. یعنی میتواند چندین فایل صوتی را روی کانال های مختلف میکس کند.

 

از این نرم افزار میتوان برای ضبط صدا، میکس آهنگ، ویرایش انواع فایل های صوتی، و آهنگ سازی استفاده نمود. همچنین امکان قرار دادن هر فایل صوتی بر روی یک کانال و تنظیم صدای آن کانال وجود دارد. به عنوان مثال میتوانید صدای خود را ضبط کرده و بر روی یک آهنگ میکس کنید. و هر جا لازم بود شدت صدای خود یا آهنگ را به صورت جداگانه کم و زیاد کنید.

 

نسخه جدید این نرم افزار به تازگی منتشر شده و اکنون میتوانید آن را از روژ دانلود دریافت کنید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 17 / 2 / 1393 ساعت: 21:47 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نرم افزار کپی برداری از CD و DVD های غیر قابل کپی - Blindwrite Suite 7

بازدید: 2734
نرم افزار کپی برداری از CD و DVD های غیر قابل کپی - Blindwrite Suite 7

نرم افزار کپی برداری از CD و DVD های غیر قابل کپی

Blindwrite Suite 7

 

احتمالا شما هم با CD یا DVD هایی که امکان کپی گرفتن از آنها وجود ندارد مواجه شده اید. این مشکل معمولا به دلیل وجود قفل یا خط و خش زیاد روی دیسک به وجود میآید. در برخی از DVD های اورجینال (مخصوصا بازی های اورجینال) حتی اگر بتوانید کپی هم بگیرید، آن کپی کار نخواهد کرد.

 

نرم افزار Blindwrite Suite مخصوص کپی برداری از اینگونه دیسک ها طراحی شده است. این نرم افزار همانطور که از اسمش پیداست، کاری به سکتورهای خراب، قفل، یا خط و خش روی دیسک ندارد و به طور کورکورانه سطح دیسک (CD/DVD) را طی کرده و هر جا اطلاعات قابل کپی پیدا کند آن را خوانده و کپی برداری میکند.

 

به این ترتیب میتوانید یک نسخه پشتیبان از CD یا DVD های اصلی خود تهیه کنید تا در صورت بروز مشکل، بتوانید از نسخه پشتیبان استفاده نمایید.

برای دانلود به ادامه مطالب بروید

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 15 / 2 / 1393 ساعت: 13:30 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نسخه جدید نرم افزار چند رسانه ای کوئیک تایم - QuickTime Pro 7.7

بازدید: 2459
نسخه جدید نرم افزار چند رسانه ای کوئیک تایم - QuickTime Pro 7.7

دانلود نسخه جدید نرم افزار چند رسانه ای کوئیک تایم

QuickTime Pro 7.7

 

مجموعه نرم افزارهای چندرسانه ای کوئیک تایم (QuickTime) جزو قدیمی ترین و با سابقه ترین نرم افزارهای مالتی مدیا هستند. این نرم افزار در ابتدا برای سیستم های مکینتاش طراحی شد و پخش کننده فرمت مخصوص خود بود. اما با فراگیر شدن فرمت های صوتی و تصویری کوئیک تایم، نسخه های مخصوص ویندوز آن نیز ارائه شد تا کاربران ویندوز هم بتوانند از رسانه های مبتنی بر Quick Time استفاده کنند.

 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در هنگام نصب یک نرم افزار، پیغام خطایی مبنی بر نصب نبودن QuickTime ظاهر شود. این مسئله به دلیل استفاده فراگیر از کدک های کوئیک تایم در نرم افزارهای چندرسانه ای است.

 

در این مطلب، نسخه جدید نرم افزار QuickTime Pro را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار شامل Player مخصوص پخش فیلم و آهنگ، و همچنین مجموعه کامل Codec های کوئیک تایم است. یعنی اگر برای نرم افزار دیگری نیز نیاز به کوئیک تایم داشته باشید با نصب این برنامه مشکل برطرف خواهد شد.
 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 15 / 2 / 1393 ساعت: 13:8 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

صفحه قبل 1 صفحه بعد

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 352
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز :
بازدید دیروز بازدید دیروز :
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 0
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته :
بازدید ماه بازدید ماه :
بازدید سال بازدید سال :
بازدید کلی بازدید کلی :

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 13.58.247.31
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

از عملکرد روژدانلود راضی هستید

درباره ما

مرجع تخصصی دانلود نرم افزار کامپیوتر،موبایل،فیلم،بازی و نرم افزار هایه کاربردی

مطالب پربازدید

آخرین نسخه 32 بیتی از نرم افزار ویرایش فیلم پریمیر - Premiere Pro CS4 32Bit Portable آخرین نسخه 32 بیتی از نرم افزار ویرایش فیلم پریمیر - Premiere Pro CS4 32Bit Portable
آموزش تنظیم پروکسی در گوشی های اندروید آموزش تنظیم پروکسی در گوشی های اندروید
دانلود بازی Commandos : Strike Force 3D دانلود بازی Commandos : Strike Force 3D
نسخه بدون مشکل نرم افزار اسکایپ برای کاربران ایرانی - Skype 6.2 نسخه بدون مشکل نرم افزار اسکایپ برای کاربران ایرانی - Skype 6.2
آهنگ جدید حسین ارباب به نام وحشی باش آهنگ جدید حسین ارباب به نام وحشی باش
بررسی مشکل تایید اعتبار در هنگام اتصال وای فای موبایل - WiFi Authentication error occurred بررسی مشکل تایید اعتبار در هنگام اتصال وای فای موبایل - WiFi Authentication error occurred
بازی مکس پین 3 برای کامپیوتر - Max Payne 3 PC بازی مکس پین 3 برای کامپیوتر - Max Payne 3 PC
نسخه جدید وایبر برای اندروید - Viber 5.0.2 Android نسخه جدید وایبر برای اندروید - Viber 5.0.2 Android
توجه توجه
نسخه دوم بازی ندای وظیفه، برای کامپیوتر - Call Of Duty 2 for PC نسخه دوم بازی ندای وظیفه، برای کامپیوتر - Call Of Duty 2 for PC
بازی رزیدنت اویل، عملیات شهر راکون - Resident Evil Operation Raccoon City بازی رزیدنت اویل، عملیات شهر راکون - Resident Evil Operation Raccoon City
دانلود بازی Wanted: Weapons of Fate دانلود بازی Wanted: Weapons of Fate
بازی هالک، مخصوص کامپیوتر - Hulk PC Game بازی هالک، مخصوص کامپیوتر - Hulk PC Game
بازی Assassins Creed 4 (پرچم دزدان دریایی) - Assassins Creed IV: Black Flag بازی Assassins Creed 4 (پرچم دزدان دریایی) - Assassins Creed IV: Black Flag
بازی مستر بین (برای کامپیوتر) - Mr Bean PC Game بازی مستر بین (برای کامپیوتر) - Mr Bean PC Game
نسخه جدید اپرا مینی برای اندروید - Opera Mini Browser 7.6 Android نسخه جدید اپرا مینی برای اندروید - Opera Mini Browser 7.6 Android
نرم افزار سیمولاتور شبکه برای CCNP (آموزش شبکه) - Boson NetSim for CCNP 8.5 نرم افزار سیمولاتور شبکه برای CCNP (آموزش شبکه) - Boson NetSim for CCNP 8.5
بهترین پلاگین های تری دی مکس - FumeFX, Unwrella, Vray, for 3ds Max بهترین پلاگین های تری دی مکس - FumeFX, Unwrella, Vray, for 3ds Max
مجموعه کامل آهنگ های ترنس، رمیکس آرمین ون بیورن - Armin Van Buuren, A State Of Trance, Full Collecti مجموعه کامل آهنگ های ترنس، رمیکس آرمین ون بیورن - Armin Van Buuren, A State Of Trance, Full Collecti
آموزش تعیین و یا تغییر پسورد وای فای (WiFi) آموزش تعیین و یا تغییر پسورد وای فای (WiFi)
مجموعه کامل کتاب ها و فایل های صوتی نیو اینترچنج - New Interchange Complete مجموعه کامل کتاب ها و فایل های صوتی نیو اینترچنج - New Interchange Complete
نرم افزار چت و مسنجر پالتاک - PalTalk Messenger 11.4 نرم افزار چت و مسنجر پالتاک - PalTalk Messenger 11.4
نرم افزار قرار دادن عکس درون قاب های زیبا - Mojosoft Photo Frame Studio 2.9 نرم افزار قرار دادن عکس درون قاب های زیبا - Mojosoft Photo Frame Studio 2.9
بازی کانتر استریک 1.6 ، به همراه جدیدترین سرورهای ایرانی برای بازی آنلاین - Counter Strike 1.6 v7 بازی کانتر استریک 1.6 ، به همراه جدیدترین سرورهای ایرانی برای بازی آنلاین - Counter Strike 1.6 v7
آشنایی با نرم افزار های رشته مهندسی برق آشنایی با نرم افزار های رشته مهندسی برق
نسخه نهایی ویندوز 8.1 به همراه فعال ساز دائمی - Windows 8.1 Final Edition نسخه نهایی ویندوز 8.1 به همراه فعال ساز دائمی - Windows 8.1 Final Edition
فعال ساز تمام نسخه های ویندوز و آفیس - KMSAuto Net - Windows and Office Activator فعال ساز تمام نسخه های ویندوز و آفیس - KMSAuto Net - Windows and Office Activator
نسخه جدید نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر - BlueStacks App Player 0.9.1 نسخه جدید نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر - BlueStacks App Player 0.9.1
نرم افزار ساخت اسلایدشو - GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro 6.1 نرم افزار ساخت اسلایدشو - GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro 6.1
نرم افزار واتس اپ برای اندروید - WhatsApp 2.1 and WhatsApp+ 6.1 Android نرم افزار واتس اپ برای اندروید - WhatsApp 2.1 and WhatsApp+ 6.1 Android
نرم افزار وایبر برای ویندوز - Viber 4.2 for Windows نرم افزار وایبر برای ویندوز - Viber 4.2 for Windows
مستند مرگبارترین حیوانات جهان (6 قسمت کامل) - National Geographic Worlds Deadliest Animals Full مستند مرگبارترین حیوانات جهان (6 قسمت کامل) - National Geographic Worlds Deadliest Animals Full
کلید (Key) جدید محصولات کسپرسکی، آپدیت پاییز 93 - Kaspersky Key کلید (Key) جدید محصولات کسپرسکی، آپدیت پاییز 93 - Kaspersky Key
نرم افزار حرفه ای پخش فیلم، وی ال سی - VLC Media Player 2.1.5 نرم افزار حرفه ای پخش فیلم، وی ال سی - VLC Media Player 2.1.5
نسخه جدید پلاگین های جاوا برای ویندوز - Java SE Runtime Environment (JRE) v8 Update 12 and v7 Update نسخه جدید پلاگین های جاوا برای ویندوز - Java SE Runtime Environment (JRE) v8 Update 12 and v7 Update
نرم افزار نظارت و کنترل سایر کامپیوترها در شبکه - Network LookOut Administrator Pro 3.8 نرم افزار نظارت و کنترل سایر کامپیوترها در شبکه - Network LookOut Administrator Pro 3.8
بازی بسیار زیبا و فکری Neverhood بازی بسیار زیبا و فکری Neverhood
کلیدهای میانبر تری دی مکس برای معماری کلیدهای میانبر تری دی مکس برای معماری
نرم افزار ذره بین ویندوز (بزرگنمایی صفحه نمایش) - OneLoupe 3.6 نرم افزار ذره بین ویندوز (بزرگنمایی صفحه نمایش) - OneLoupe 3.6
نرم افزار ضبط مخفیانه مکالمات موبایل، بدون صدای بیپ (سیمبین) - Best CallRecorder نرم افزار ضبط مخفیانه مکالمات موبایل، بدون صدای بیپ (سیمبین) - Best CallRecorder
بازی محبوب نینجای میوه، برای کامپیوتر - Fruit Ninja HD 1.6 PC Game بازی محبوب نینجای میوه، برای کامپیوتر - Fruit Ninja HD 1.6 PC Game
آنتی ویروس رایگان مایکروسافت، به همراه آپدیت آفلاین - Microsoft Security Essentials 4.5 + Offline Up آنتی ویروس رایگان مایکروسافت، به همراه آپدیت آفلاین - Microsoft Security Essentials 4.5 + Offline Up
نرم افزار کاهش حجم فیلم - MeGUI 2418 نرم افزار کاهش حجم فیلم - MeGUI 2418
بازی فکری قلعه گم شده - Timeless The Lost Castle - PC Game بازی فکری قلعه گم شده - Timeless The Lost Castle - PC Game
نسخه جدید وایبر برای آیفون - Viber 4.2 iOS نسخه جدید وایبر برای آیفون - Viber 4.2 iOS
آنتی ویروس رایگان کومودو، نگارش هفتم - Comodo Antivirus 7 آنتی ویروس رایگان کومودو، نگارش هفتم - Comodo Antivirus 7
نرم افزار طراحی انیمیشن های فلش - Adobe Flash Professional CS6 نرم افزار طراحی انیمیشن های فلش - Adobe Flash Professional CS6
نرم افزار کار با ISO Image و ساخت درایو مجازی - PowerISO 5.8 نرم افزار کار با ISO Image و ساخت درایو مجازی - PowerISO 5.8
نرم افزار تست قدرت کارت گرافیک و امتیاز دهی به آن - 3DMark Vantage Professional 1.1 نرم افزار تست قدرت کارت گرافیک و امتیاز دهی به آن - 3DMark Vantage Professional 1.1
ویندوز سرور 2012 آپدیت 2014 نسخه نهایی - Windows Server 2012 R2 64Bit Update 2014 ویندوز سرور 2012 آپدیت 2014 نسخه نهایی - Windows Server 2012 R2 64Bit Update 2014

مطالب تصادفی

نرم افزار کپی برداری از CD و DVD های غیر قابل کپی - Blindwrite Suite 7 نرم افزار کپی برداری از CD و DVD های غیر قابل کپی - Blindwrite Suite 7
نرم افزار قرار دادن عکس درون قاب های زیبا - Mojosoft Photo Frame Studio 2.9 نرم افزار قرار دادن عکس درون قاب های زیبا - Mojosoft Photo Frame Studio 2.9
آموزش جستجوی بهتر در وب (اینترنت) آموزش جستجوی بهتر در وب (اینترنت)
آموزش شگفت انگیز فتوشاپ - از مقدماتی تا پیشرفته آموزش شگفت انگیز فتوشاپ - از مقدماتی تا پیشرفته
نرم افزار اطلاع از نسخه جدید برنامه های نصب شده - Software Informer 1.2 نرم افزار اطلاع از نسخه جدید برنامه های نصب شده - Software Informer 1.2
نرم افزار مدیریت موبایل آیفون - Xilisoft iPhone Magic Platinum 5.4 نرم افزار مدیریت موبایل آیفون - Xilisoft iPhone Magic Platinum 5.4
آموزش گرفتن ScreenShot از محیط ویندوز 8 آموزش گرفتن ScreenShot از محیط ویندوز 8
نرم افزار قرآن کریم برای اندروید، انوار وحی نرم افزار قرآن کریم برای اندروید، انوار وحی
آموزش فعال کردن Update ویندوز XP آموزش فعال کردن Update ویندوز XP
نرم افزار مخفی سازی فولدر - Wise Folder Hider 1.5 نرم افزار مخفی سازی فولدر - Wise Folder Hider 1.5
نرم افزار پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌های فارسی - myTV 9.0 نرم افزار پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌های فارسی - myTV 9.0
آموزش افزایش بازدید سایت و وبلاگ آموزش افزایش بازدید سایت و وبلاگ
آموزش فرستادن فایل های بزرگ با ایمیل آموزش فرستادن فایل های بزرگ با ایمیل
نرم افزار تنظیم نور لپ تاپ - Adjust Laptop Brightness 2.0 نرم افزار تنظیم نور لپ تاپ - Adjust Laptop Brightness 2.0
آموزش بالا بردن امنیت شبکه های بی سیم آموزش بالا بردن امنیت شبکه های بی سیم
محبوب ترین نرم افزار نمایش عکس - ACDSee 17 محبوب ترین نرم افزار نمایش عکس - ACDSee 17
اینترنت اکسپلورر 11 مخصوص ویندوز هفت - Internet Explorer 11 Windows 7 اینترنت اکسپلورر 11 مخصوص ویندوز هفت - Internet Explorer 11 Windows 7
بهترین پلاگین های تری دی مکس - FumeFX, Unwrella, Vray, for 3ds Max بهترین پلاگین های تری دی مکس - FumeFX, Unwrella, Vray, for 3ds Max
رینگ تون آهنگ های محسن یگانه برای موبایل - Mobile Ringtones - Mohsen Yegane رینگ تون آهنگ های محسن یگانه برای موبایل - Mobile Ringtones - Mohsen Yegane
بهترین آهنگ های برنده جایزه اسکار - Top Oscar Winner Musics بهترین آهنگ های برنده جایزه اسکار - Top Oscar Winner Musics
بازی فکری قلعه گم شده - Timeless The Lost Castle - PC Game بازی فکری قلعه گم شده - Timeless The Lost Castle - PC Game
بازی کم حجم قورباغه گرسنه (برای کامپیوتر) - Starving Frog PC Game بازی کم حجم قورباغه گرسنه (برای کامپیوتر) - Starving Frog PC Game
کلیدهای میانبر تری دی مکس برای معماری کلیدهای میانبر تری دی مکس برای معماری
آشنایی با نرم‌ افزارهای رشته مکانیک شاخه CAM آشنایی با نرم‌ افزارهای رشته مکانیک شاخه CAM
ویندوز سرور 2012 آپدیت 2014 نسخه نهایی - Windows Server 2012 R2 64Bit Update 2014 ویندوز سرور 2012 آپدیت 2014 نسخه نهایی - Windows Server 2012 R2 64Bit Update 2014
نرم افزار انتقال فایل بین موبایل اندروید و کامپیوتر، از طریق وای فای - Wifi File Transfer Pro Androi نرم افزار انتقال فایل بین موبایل اندروید و کامپیوتر، از طریق وای فای - Wifi File Transfer Pro Androi

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان روژدانلود و آدرس rojdl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود